video from Stockholm
youtube
-
Group:
Members
-
-
-
-
Posted 30 June 2006 - 06:04 AM
DV_007, on Jun 29 2006, 12:38 PM, said:
J.T, on Jun 28 2006, 02:21 PM, said:
DV_007, on Jun 28 2006, 11:12 PM, said:
and then the I sing one you sing one part starts!

That part was very special to me..I have heard that 100.000 times on cd and video but i heard those words live from Axl..Amazing!

Yes exactly
Det var häftigt utanför globen innan också, när KOHD spelades från Live Era CDn. Alla som satt där sjöng med och sen kom det "You know what timee it is... I sing one, you sing one, and we've got Tracy and Roberta here to help us"

Och sen kommer det live inne på globen. Härligt!
Jag hade det roligt utanför..Satt i Blues Bar och där utanför stod det kanske 7-8st ungefär 16åriga glamrockare som hoppade runt,dansade och sjöng med varje låt..
Hoppas det blir lika bra drag utanför arenan i Helsingfors nästa vecka.

~and i`ll pull the trigger and make it all go away~
-
Group:
Members
-
-
-
-
-
Posted 30 June 2006 - 06:12 AM
J.T, on Jun 30 2006, 06:04 AM, said:

That part was very special to me..I have heard that 100.000 times on cd and video but i heard those words live from Axl..Amazing!

Yes exactly
Det var häftigt utanför globen innan också, när KOHD spelades från Live Era CDn. Alla som satt där sjöng med och sen kom det "You know what timee it is... I sing one, you sing one, and we've got Tracy and Roberta here to help us"

Jag hade det roligt utanför..Satt i Blues Bar och där utanför stod det kanske 7-8st ungefär 16åriga glamrockare som hoppade runt,dansade och sjöng med varje låt..
Ska du dit?
Tänkte sj åka till Oslo andra giget..

Det var så jävla overkligt i STHLM så ja fattade knappt att jag verkligen såg dom.
Om man åker en gång till kanske man kan vara mer fokuserad å njuta av det hela på ett mer
verklighetsförankrat plan..
-
Group:
Members
-
-
-
-
Posted 30 June 2006 - 06:51 AM
shootingstar, on Jul 1 2006, 10:12 AM, said:
J.T, on Jun 30 2006, 06:04 AM, said:

Yes exactly

Ska du dit?
Tänkte sj åka till Oslo andra giget..

Det var så jävla overkligt i STHLM så ja fattade knappt att jag verkligen såg dom.
Om man åker en gång till kanske man kan vara mer fokuserad å njuta av det hela på ett mer
verklighetsförankrat plan..
Jepp,åker på tisdag kväll..Hoppas jag mår bättre då bara,är lite rädd just nu.När jag vakna imorse så hade feber och ont i halsen men det lär ju försvinna innan tisdag,brukar göra det efter ett par dagar..Har jag feber eller inte så åker jag i vilket fall..Vilken Guns fan skulle låta det stoppa en från att gå på GN`R konsert.

~and i`ll pull the trigger and make it all go away~
-
Group:
Members
-
-
-
-
-
Posted 05 July 2006 - 12:16 PM
Thanks, ver similar to the one i have on my phone from Donnington, shame about the filming but none the less Axl seems happy.
1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users