has anyone seen a review from a newspaper on the Oslo show?
I loved the show, and want to see if the media feels the same way.
Page 1 of 1
review`s of oslo show?
Posted 01 July 2006 - 06:54 AM
Not many newspapers are gonna write reviews because of Axls demands when it comes to pictures and videoclips etc...
If you go to aftenposten.no, it just says something like:
"på grunn av urimlige krav fra axl,vill ikke Aftenposten skrive noen anmeldelser"
Translation: " Because of unreasonable demands from Axl,Aftenposten will not write any reviews"
It sucks..
If you go to aftenposten.no, it just says something like:
"på grunn av urimlige krav fra axl,vill ikke Aftenposten skrive noen anmeldelser"
Translation: " Because of unreasonable demands from Axl,Aftenposten will not write any reviews"
It sucks..
This post has been edited by IzzyRocks: 01 July 2006 - 06:55 AM
Oh my,oh my what a wretched life. I was born on the day that my poor mother died.
I was cut from her belly with a stanley knife,my daddy did a jig with the drunk midwife
I was cut from her belly with a stanley knife,my daddy did a jig with the drunk midwife
Posted 01 July 2006 - 09:17 AM
I've seen some negative reviews
Sometimes I wanna kill, sometimes I wanna die
sometimes I wanna destroy, sometimes I wanna cry
Posted 06 July 2006 - 01:04 AM
Nah.. the only stuff ive seen in the newspapers around the concert got headlines like "Slapp fra fengsel" and "Inviterte glamour modeller". nothin bout the concert.. oh yeah.. it says some in the second one there...
"Axl Rose skal ikke ha beveget seg ut fra luksusbussen en eneste gang, før bandet gikk på scenen klokken 22.30.
Axl Rose gikk av scenen når det ble spilt gitarsoloer, men når han først var på scenen, løp han rundt under deler av konserten i bar overkropp og skinnvest.
Først klokken 00.30 startet bandet med ekstranumre."
and
"En oppglagt Rose fleipet med skandalen i Sverige fra scenen:
-De elsket meg så mye at de ville jeg skulle bli."
(source: the june 29th version of VG)
havent got time to translate, so thats for someone else to do..
"Axl Rose skal ikke ha beveget seg ut fra luksusbussen en eneste gang, før bandet gikk på scenen klokken 22.30.
Axl Rose gikk av scenen når det ble spilt gitarsoloer, men når han først var på scenen, løp han rundt under deler av konserten i bar overkropp og skinnvest.
Først klokken 00.30 startet bandet med ekstranumre."
and
"En oppglagt Rose fleipet med skandalen i Sverige fra scenen:
-De elsket meg så mye at de ville jeg skulle bli."
(source: the june 29th version of VG)
havent got time to translate, so thats for someone else to do..
Posted 11 July 2006 - 09:48 AM
Page 1 of 1

Sign In
Register
Help

Back to top
MultiQuote