Jump to content
  • Announcements

    • downzy

      No More Links to Unofficial or Unlicensed Content :(   11/25/2019

      Hi, Due to numerous DMCA complaints directed towards the hosting provider of this forum, we are no longer allowing any links whatsoever to content this is shared, posted, or distributed by unlicensed or unofficial sources.   It's a sad day and we hate that it comes to this, but thanks to the sad and pathetic efforts of some even sadder and more pathetic individuals, the ability of this forum to remain online requires us to remove any links to content that is produced, shared, or distributed by individuals or sources that do not have a license or authority to post said material.   Discussion, concerns, and questions of this matter can be done so here: We apologize that it has come to this but it's the world we now live in unfortunately.   Thanks for your understanding and cooperation of this matter going forward. Downzy

there is no dana only zool

Members
  • Content count

    2,197
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

112 Excellent

About there is no dana only zool

  • Rank
    GOD
  • Birthday 09/23/1982

Profile Information

  • Interests
    GN'R, BABY

Profile Fields

  • Sex
    Male

Recent Profile Visitors

2,657 profile views
  1. shit, lol, that's what I love about this song; that it completely takes me back to that time period. it's the same reason why i love synthwave music. the only difference is that Atlas was likely recorded during that time period (early 2000s) whereas most synthwave has only been made within the last 6/7 years, largely (if you're unfamiliar with what synthwave is, it's just retro/throwback mainly keyboard-based music that sounds identical to 80s music. "retrogenesis" by perturbator, look it up. a fine example)
  2. MYGNRFORUM YouTube Policy

    Lol all due respect but I think that, if most people meet A, S or D (omg I just had an unrelated thought: imagne if Duff's name started with an F, instead? If instead of Duff he was like... "Fuff" or something... than the trio would be known as the almighty A...F...D! lol)- but yeah, I think if most people meet one of the three of them for the first time, they'd probably want to talk about other things besides this situation lol. edit: whoops, I fucked that up. Not Duff being Fuff... It would have to be Slash. Flash... Axl, Flash and Duff. AFD haha.
  3. First ever GnR song that you heard?

    YCMB. Video. Early summer 91. I had heard GN'R songs before, I'm sure, but YCMB was really the first one I "noticed." I was 9 years old and... fuck... T2 was going to be amazing as a movie and then GN'R who, my older siblings that I looked up to also apparently approved of, summer vacation from school was right around the corner. Young, carefree, holy fuck was that an amazing time in life.
  4. GNRs Slash & Duff On New Ozzy Album

    shit... I like this. "Sonically," (what does that even mean, really, lol) it seems to "remain consistent" (my God, I feel like I sound like all the stuffy journalists that I think are such dorks haha) to how his last couple albums have sounded. What a great job everyone has done on this song. Bless 'Em All.
  5. 11/02/19 - Las Vegas, NV - The Colosseum at Caesars Palace

    Bad Obsession, too, no? I've always thought that song like, WAS Guns N' Roses... (or "is." or was for that time period, idk). It's really got everything GN'R has always seemed to be about: fun-sounding, upbeat tune, lots of instrumentation, very crude but honest (and funny) lyrics, etc. Melissa could provide a fraction of the female backing vocals like how it used to be performed live; she could probably emulate the horn section, Teddy or another friend of the band who plays harmonica may not be too difficult to get a hold of, you know.
  6. Copyright Strikes....

    wat was that like, for ransom or something? as in like, to prevent sensitive things from being leaked out?
  7. 10/25/19 - New Orleans, LA - Voodoo Music Experience

    any idea why?
  8. 10/25/19 - New Orleans, LA - Voodoo Music Experience

    Holy shit! They nailed the living piss outta that! Kinda like the faster tempo, too. Has always been my all-time favorite Guns song ever, ever, ever.
  9. holy fuck they did play DH? Oh man video when
  10. i’m a little out of the loop: is rick one of the people who’s been circulating leaks, lately? is he a member here?
  11. Tour Lithographs and show specific artwork

    I can’t help it: I think that Jacksonville design is effing awesome lol
  12. Agree that the production was perfect & spotless. Have never really understood the argument that they were bloated or had filler. As the excellent and MIA poster Indiana Rose said, “the Illusion albums were monsters...”
  13. 09/28/19 - Louisville KY - Louder Than Life Festival

    You know, I remember on the first night of Vegas 16, outside at the merch tables, they were selling the COMA shirt and I was like, "whoa: maybe they really WILL play it tonight?!!!" and they did (aaa!!!). So like, maybe this + the fact that it was listed as an alt on the setlist...
  14. Do we know if anyone, as these are coming out, is making like, a, “Leaks: THE DEFINITIVE COLLECTION” sorta thing where everything is kept together for one giant torrent or something? I mean, I’m not advocating for such illegal activity (honestly aren’t); i’m just wondering.
  15. 09/21/19 - Los Angeles, CA - Hollywood Palladium

    she performed with the band tonight, though.
×