Jump to content
  • Announcements

    • downzy

      No More Links to Unofficial or Unlicensed Content :(   11/25/2019

      Hi, Due to numerous DMCA complaints directed towards the hosting provider of this forum, we are no longer allowing any links whatsoever to content this is shared, posted, or distributed by unlicensed or unofficial sources.   It's a sad day and we hate that it comes to this, but thanks to the sad and pathetic efforts of some even sadder and more pathetic individuals, the ability of this forum to remain online requires us to remove any links to content that is produced, shared, or distributed by individuals or sources that do not have a license or authority to post said material.   Discussion, concerns, and questions of this matter can be done so here: We apologize that it has come to this but it's the world we now live in unfortunately.   Thanks for your understanding and cooperation of this matter going forward. Downzy

Oldest Goat

Club Members
  • Content count

    8,088
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Status Replies posted by Oldest Goat

  1. "I'm the guy who does his job.  You must be the other guy."

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      "It's not that I'm lazy. It's just that I don't care." :lol:
      (Office Space)

  2. This is your quarterly reminder that "jim" has absolutely zero affiliation with GNR. I feel like we should remind everyone of that every few months :)

  3. weed lacer, 97 Burgundy Blazer, wanted for burglary so i had to ditchthe Mercury Tracer

  4. weed lacer, 97 Burgundy Blazer, wanted for burglary so i had to ditchthe Mercury Tracer

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Don't forget public indecency and the numerous sexual assaults of swans and probably other water bird species too.

      :no: For shame, Leonard.

    2. (See 2 other replies to this status update)

  5. Jesus inner monologue: Dad, talk to these dickheads, their gettin' on my wick now.

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      *no response as he's talking to himself*

  6. Axl, whatever happened to love fist?

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Is Love Fist a demo or did you misspell first? lol

  7.  

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Yeah, the interview doesn't seem very deep. How anti-climactic.

    2. (See 2 other replies to this status update)

  8. i ain't got no idols, i aint got much taste..

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      (Made me think of this lol)

  9. Let me tell you the truth.  The truth is what is.  And what should be is a fantasy, a terrible terrible lie that someone gave the people long ago.

  10. If that was no toe-tapper or no body shaker, boy you need to see the undertaker

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Said the baker to Leonard the pie taker as he wolfed them down in a demonstration of being a metaphysically self-aware rhyme maker.

    2. (See 1 other reply to this status update)

  11.  Im so bored of GNR, yet I cant help but checking MyGNR a thousand times a day. 

  12. I love Tunnocks Tea Cakes and Club bars even more!

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Shame on you, Leonard. Will you ever learn?

    2. (See 3 other replies to this status update)

  13. I love Tunnocks Tea Cakes and Club bars even more!

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      I just googled that shit. WTF are you talking about? That's a Mellow Puff you imposter!

    2. (See 3 other replies to this status update)

  14. @Len Cnut where have you been? Your mum was worried out of her mind!

  15. Just recently started watching The Office and yes, I think it's as good as everyone said it was.

  16. Holy shit it's you! Or me?

  17. and the humans here, still don't get it...

  18. Wouldn't you like to be a Pepper too?

  19. The fetal position.

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Oh my!...I like ya style. I've gotta publicly express my inner torment more often! :lol:

    2. (See 3 other replies to this status update)

  20. The fetal position.

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      You're right. That's a much better plan lol

    2. (See 3 other replies to this status update)

  21. Rain in the Pacific Northwest this weekend...I am so over summer already. I can only stand so much sunny days and hot weather before I wish the rainy winters would come back.

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      I feel the same way. It's been raining like crazy all the time here lately, but nothing lasts forever...:(

    2. (See 1 other reply to this status update)

  22. Yo. Any mygnrforum folks interested in having a group Skype call the night of the Rock in Rio stream to bask in the hype together? Also, a Mario Kart 8 Deluxe tournament before the show starts for those of us who have that game and Nintendo Switches.

    Could be fun. Could be funny...Could be awkward. :lol:

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Sweet as bro, I'll add you to the list.

      And I'm not sure if there was

    2. (See 7 other replies to this status update)

  23. Yo. Any mygnrforum folks interested in having a group Skype call the night of the Rock in Rio stream to bask in the hype together? Also, a Mario Kart 8 Deluxe tournament before the show starts for those of us who have that game and Nintendo Switches.

    Could be fun. Could be funny...Could be awkward. :lol:

  24. Yo. Any mygnrforum folks interested in having a group Skype call the night of the Rock in Rio stream to bask in the hype together? Also, a Mario Kart 8 Deluxe tournament before the show starts for those of us who have that game and Nintendo Switches.

    Could be fun. Could be funny...Could be awkward. :lol:

    1. Oldest Goat

      Oldest Goat

      Well, feel free to join in if ya want. Hopefully they at least sound good and change up the set.

    2. (See 7 other replies to this status update)

×