Jump to content
Len Cnut

The Boxing Thread

Recommended Posts

5 hours ago, Len Cnut said:

Anyone else really excited for Galahad vs Josh Warrington?

Yeah love a domestic tear up. Warrington deserves a lot of respect the cunt. Galahads trains with Dom Ingle doesn't he? Brook and Saunders have jumped ship any reason?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, spunko12345 said:

Yeah love a domestic tear up. Warrington deserves a lot of respect the cunt. Galahads trains with Dom Ingle doesn't he? Brook and Saunders have jumped ship any reason?

Fuck knows, money I reckon, same reason GGG just left Abel Sanchez, in these latter stages is where they make the big money, they dont wanna share it with no charlie big bollocks trainer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Len Cnut said:

Fuck knows, money I reckon, same reason GGG just left Abel Sanchez, in these latter stages is where they make the big money, they dont wanna share it with no charlie big bollocks trainer.

Good point I suppose 10% of 5 grand is acceptable but when it's 500k on the table you start to have a decision  to make.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chinga tu madre indeed :lol: 

10 hours ago, spunko12345 said:

Good point I suppose 10% of 5 grand is acceptable but when it's 500k on the table you start to have a decision  to make.

I’d probably be more arsed about 10% of my 5 grand to be honest but alls that shows is my poor mans mentality :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Len Cnut said:

chinga tu madre indeed :lol: 

I’d probably be more arsed about 10% of my 5 grand to be honest but alls that shows is my poor mans mentality :lol: 

😄Is it on Sky tonight free not Ppv?    

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, spunko12345 said:

😄Is it on Sky tonight free not Ppv?    

Yup, all for gratis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So up for this fight just opened my 24 hr Sky Sports pass....!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

John Ryder smashed that boy up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This Ortiz is a wild man, looks a quality operator!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oooooooooo really really enjoyed that not going too spoil it for anyone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do you not find this jiggery-pokery a bit annoying? For crying out loud, Wilder v Fury then the winner fights Joshua. It is really that simple. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Len Cnut said:

https://www.thesun.co.uk/sport/9036605/tyson-fury-whyte-fight-wilder-eliminator/

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BOY! :D  Two of my fav heavyweights about today.  Probably my top two actually.

Read that yesterday afternoon.

 

I was going to post it but forgot because i'm shit 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, DieselDaisy said:

Do you not find this jiggery-pokery a bit annoying? For crying out loud, Wilder v Fury then the winner fights Joshua. It is really that simple. 

To a point yes but this is progress, Whyte is sort of the number 4 heavyweight if you like.  Also he's a local, being from just south of the water.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I like these next generation nights they are putting on Sky it's a great idea. Some good fights so far. Nothing worse than a packed undercard at big areanas where you have really game fighters giving it full pelters in front of the 02 janitors and half arsed Sky coverage.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarret Hurd got fuckin' done, who would saw that coming?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Edited by Len Cnut

Share this post


Link to post
Share on other sites

One Time Thurman vs Manny Pacquiao, July 20th, its on :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, Len Cnut said:

One Time Thurman vs Manny Pacquiao, July 20th, its on :)

No Mayweather return just yet then?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, lukepowell1988 said:

No Mayweather return just yet then?

He ain’t returning fella and I hope he doesn’t either, 50-0 is perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Len Cnut said:

He ain’t returning fella and I hope he doesn’t either, 50-0 is perfect.

I just love the circus the guy attracts 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deontay Wilder vs Dominic Brazeale this weekend, I'll have to get a Sky day pass for that and do a dodgy stream for Billy Joe Saunders cuz thats on BT Sports and I ain't got that and I don't think there's like a one day way to get that shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×