Jump to content
alfierose

GNR Women's Discussion - Part 2

Recommended Posts

2 hours ago, money honey said:

So beautifully put. You capture him exactly.

Thanks for a great review! Ooh I wish I was in Central Europe now!!

Thank you! :wub:

It`s cold and rainy here today, nothing to do. I would sell my soul for Early entry to Vienna if I was not a ginger, because I`m sure I`d catch it there - after what I got in Prague. 

55 minutes ago, Lumikki said:

It means Axl is a hypocrite for calling Slash out on this issue, because he himself sucks at communication, relationships ad feelings talk too.

Or as the dictionary says for "the pot calling the kettle black": :awesomeface:

I got it as a no way hypocrisy, in the whole context and the way that Axl was saying it - he was pointing on himself as being at least a big part of what happened. Slash was in his music mode anyway, and I guess he maybe caught last few words, if anything, so he was huh.

Edited by Alja

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Lumikki said:

Yes, I'm already packing lol.

Nice. We have to talk. :ph34r: You know where :ph34r:

1 hour ago, Lumikki said:

the dictionary says for "the pot calling the kettle black": :awesomeface:

Da redet der Topf über den Tiegel.

Ein Esel schimpft den anderen Langohr.

Wer im Glashaus sitzt, sollte nicht mit Steinen werfen!

Never actually heard anyone use the first two, but yeah, that's it lol.

Edited to add that I just saw @killuridols was faster than me :lol: But yeah, two explanations are even better than one I guess :P

Yes. Apparently derives from Spanish :question: and it was used by Don Quijote but in the current use of Spanish (at least in Argentina) we don't have such expression, although we use a very similar one in "el muerto se ríe del degollado" (the dead guy laughs at the beheaded one).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, purplestargirl said:

w015y1.png

 

I'm doing a quiz on PlayBuzz to find out with GNR member I am and they ask this question. Duff's apparently a girl.

 

5 hours ago, Frey said:

If you choose Duff, you'll get Slash.

Surprised to see Axl isn't an option though lol.

 

 

Let's face it.. they all looked more or less like girls in certain pictures...

Kuvahaun tulos haulle izzy stradlin pictures

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Frey said:

 Ah the "male hooker gang picture" as I like to think of it.

They all look pretty fab and slutty in this one, but Slash is the best part about that picture.

The look he's giving the camera, the way he clings to Duff, his entire pose- it all just screams "rent boy" lol.

Which is pretty funny considering how reserved and stoic he usually is.

 

 

:rofl-lol:

 

I love slash on tht pic too

He's more sexy than Anyone there even Axl:drool:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Frey said:

Btw, that one crazy girl Perla follows- she just posted multiple posts on her IG in which she did nothing but call Meegan and her daugthers vile shit. Everything from claiming Meegan is a terrible mother to them all being whores :facepalm: So Perla is bound to see this stuff on her Instagram feed and I have a feeling she won't disapprove. It also appears Perla is already aware of the drama because she herself made an ominous post as well and tagged it #bringitbitches

lol which one?? bitchisback4ever?? How do you know this? Her account is private :ph34r:

2 hours ago, Frey said:

Ah the "male hooker gang picture" as I like to think of it.

They all look pretty fab and slutty in this one, but Slash is the best part about that picture.

The look he's giving the camera, the way he clings to Duff, his entire pose- it all just screams "rent boy" lol.

Which is pretty funny considering how reserved and stoic he usually is.

:rofl-lol:

omg reading this made me spill my hot chocolate and got 3rd degree burns :rofl-lol:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frey said:

@killuridols and @Lumikki - thanks :P

Btw, that one crazy girl Perla follows- she just posted multiple posts on her IG in which she did nothing but call Meegan and her daugthers vile shit. Everything from claiming Meegan is a terrible mother to them all being whores :facepalm: So Perla is bound to see this stuff on her Instagram feed and I have a feeling she won't disapprove. It also appears Perla is already aware of the drama because she herself made an ominous post as well and tagged it #bringitbitches :popcorn:

 

 

 

 

Perla's IG username was tagged in the comments so I'm sure she saw it all.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, purplestargirl said:

Thanks. I'm Izzy! :D 

 

Ah, and thanks @Lumikki and @killuridols for your explanations. Have never heard that in english but did know the "Wer im Glashaus sitzt..." version in german. Even though the German sense is a bit different.

 

Edited by Tori72
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi girls! Yesterday I realised Meegan's instagram is not private anymore! She also uploads weird stuff sometimes! :lol:And about Perla/Meegan/Meegan daughters/Slash... what the heck, Instagram is full of drama! is @spankyhankyhudson  actually Perla? :suspicious: Well, that account commented in a picture that Grace uploaded where Meegan's daughter appears (A bad comment of course, which is now deleted) It said something about Slash having an affair with a woman recently. (surely you know all this already :rofl-lol:) I'm always late!

I don't know why some """"fans"""" are sooo nasty! live and let live! and what about people harassing their children...? :facepalm:
Meegan seems very nice btw! I like her!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Carlycosmos said:

Hi girls! Yesterday I realised Meegan's instagram is not private anymore! She also uploads weird stuff sometimes! :lol:And about Perla/Meegan/Meegan daughters/Slash... what the heck, Instagram is full of drama! is @spankyhankyhudson  actually Perla? :suspicious: Well, that account commented in a picture that Grace uploaded where Meegan's daughter appears (A bad comment of course, which is now deleted) It said something about Slash having an affair with a woman recently. (surely you know all this already :rofl-lol:) I'm always late!

I don't know why some """"fans"""" are sooo nasty! live and let live! and what about people harassing their children...? :facepalm:
Meegan seems very nice btw! I like her!

 

Better late than never. :D

And I just followed Meegan on IG because of the weird stuff. I giggled at them.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

This video was posted by Slash's lady, I like the hug between Axl and Slash at the beginning of the bow. The crowd was awesome

 

Edited by Georgina Arriaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Carlycosmos said:

Hi girls! Yesterday I realised Meegan's instagram is not private anymore! She also uploads weird stuff sometimes! :lol:And about Perla/Meegan/Meegan daughters/Slash... what the heck, Instagram is full of drama! is @spankyhankyhudson  actually Perla? :suspicious: Well, that account commented in a picture that Grace uploaded where Meegan's daughter appears (A bad comment of course, which is now deleted) It said something about Slash having an affair with a woman recently. (surely you know all this already :rofl-lol:) I'm always late!

I don't know why some """"fans"""" are sooo nasty! live and let live! and what about people harassing their children...? :facepalm:
Meegan seems very nice btw! I like her!

Yeah, I noticed too when I saw all these new people coming :ph34r: (we're gonna have to fight loads of trolls now!)

I think Spanky insists on the idea that this Doda woman (is she Polish?) hooked up with Slash in Gdansk, looool.... Does anyone know what's the story between this Doda (eww name) and :slash:??

I don't know why there are fans like that.... They are psychos living a vicarious existence but in a really bad way that projects bad vibes, bad energy that only damages them in the end :shrugs:

 

2 hours ago, Georgina Arriaga said:

This video was posted by Slash's lady, I like the hug between Axl and Slash at the beginning of the bow. The crowd was awesome

I love how Meegan is fan of the asses too :lol:

:drool:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, SerenityScorp said:

Got this from fandango story

Is tht Axl's old voice? :question:

 

I don't hear Axl or anything related to Guns at all in that video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meegan's voice is annoying. Not fan of the way she speaks ?. Same with Susan. Not that I'm jealous ?. It's just me being a tough woman.. You know ha!

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, purplestargirl said:

I don't hear Axl or anything related to Guns at all in that video.

Its not about GN'R 

its just I hear a similar scream/voice like Axl on the background music at 0:10 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, SerenityScorp said:

Its not about GN'R 

its just I hear a similar scream/voice like Axl on the background music at 0:10 

I went back and took a listen...didn't sound like Axl to me. *Shrug*

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, killuridols said:

lol which one?? bitchisback4ever?? How do you know this? Her account is private :ph34r:

:rofl-lol:

omg reading this made me spill my hot chocolate and got 3rd degree burns :rofl-lol:

Few weeks ago, when I first noticed her being crazy somewhere, I used an old IG account I don't really use anymore and sent her a follow request because I was curious. She accepted. I went to check what she was doing now and saw like 10 new posts bashing Meegan and her daughters. The drama on Grace's post as well as the new pictures of Slash and Meegan in Paris really made her mad :lol:

12 hours ago, purplestargirl said:

Moving onto Sluff, are we? :max:

I've been accused of doing the same thing with Daxl.

Guess I'm an equal opportunity kind of guy :awesomeface:

But here, look at that nice Slaxl moment and forget I ever said anything lol:

7 hours ago, Georgina Arriaga said:

This video was posted by Slash's lady, I like the hug between Axl and Slash at the beginning of the bow. The crowd was awesome

 

12 hours ago, purplestargirl said:

Perla's IG username was tagged in the comments so I'm sure she saw it all.

Yes, exactly.

4 hours ago, killuridols said:

I think Spanky insists on the idea that this Doda woman (is she Polish?) hooked up with Slash in Gdansk, looool.... Does anyone know what's the story between this Doda (eww name) and :slash:??

Yeah, she's a Polish singer or something and I remember her having some kind of connection to Slash even before this whole NITL thing started. Might have been an opening act for SMKC maybe?

Here she's singing SCOM with Slash (and lol at that picture the uploader chose as the video preview. Maybe the crazies simply arrived at their Slash/Doda conclusion by looking at pics like this one?)

 

Apparently Slash and Doda also met up in Las Vegas last year when GNR was playing there because "they liked each other so much".*

doda-w-kapeluszu-348210-article.jpg

 

Doda loves Slash because he is a man, who unlike so many other people doesn't just think she's a dumb blonde, but recognizes and appreciates her talents instead*

z19225997Q.jpg

doda-slash.jpg

z19225088Q,Slash-i-Doda.jpg

ru-1-r-640,0-n-wD2191420r97r.jpg

doda-slash-lodz.jpg

 

*Disclaimer: I do not speak Polish and I was only passing on what Google translate gave me, so take it with a grain of salt.

Anyway, seems like there is some history between Slash and that woman, but 3 minutes of googling didn't really give me much except a couple of pictures. Nothing really indicating there's anything going on between them. Don't know if the crazies actually have more info on this or they're just making shit up based on the stuff above :shrugs:

 

2 hours ago, warrocks said:

Meegan's voice is annoying. Not fan of the way she speaks ?. Same with Susan. Not that I'm jealous ?. It's just me being a tough woman.. You know ha!

Yeah, gotta admit I cringe every time I hear Susan or Meegan speak as well. Hope that doesn't sound like I'm a horrible misogynist or anything, but I hate when women speak in overly cutesy, high, squealy and baby-ish voices like that. And these two seem to be doing that a lot/all the time. I don't get why some women do that. It's not cute, it's annoying and makes the speaker sound mentally challenged.

-------------

Also, do we have a video of Duff's and Slash's faces when Axl went all "Hey, hey, security fuckhead!" yet?

I imagine moments like these still immediately give them PTSD-related panic attacks :lol:

 

 

 

Edited by Frey
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

I might have misunderstood but I think Doda gifted Slash the bike mentioned in the D & N section, seems they are good friends and that's why they met up. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frey said:

I first noticed her being crazy somewhere, I used an old IG account I don't really use anymore and sent her a follow request because I was curious. She accepted. I went to check what she was doing now and saw like 10 new posts bashing Meegan and her daughters. The drama on Grace's post as well as the new pictures of Slash and Meegan in Paris really made her mad :lol:

OMG I'd love to see that :lol:

Can you post some screenshots? :ph34r:

3 hours ago, Frey said:

Anyway, seems like there is some history between Slash and that woman, but 3 minutes of googling didn't really give me much except a couple of pictures. Nothing really indicating there's anything going on between them. Don't know if the crazies actually have more info on this or they're just making shit up based on the stuff above :shrugs:

Ugh... Horrible. Looks like just another Fergie type. Probably worse. Why does Slash like playing with that kind of female singer? I don't get it :no:

Anyway, I can see now why the crazies are able to make a story out of this, especially for those who lack common sense or are lazy to figure things out.

3 hours ago, Frey said:

Yeah, gotta admit I cringe every time I hear Susan or Meegan speak as well. Hope that doesn't sound like I'm a horrible misogynist or anything, but I hate when women speak in overly cutesy, high, squealy and baby-ish voices like that. And these two seem to be doing that a lot/all the time. I don't get why some women do that. It's not cute, it's annoying and makes the speaker sound mentally challenged.

Lol. I also have to admit Meegan has that kind of voice.... In Arg we call it "whistler voice" :P but Im not annoyed by Susan's one :shrugs:

I've heard some guys say they absolutely love voices like that in female and it is usually the macho man type that gets attracted to that, looooool

Not sure they do it on purpose but mostly it is the way you've learned to speak. I have noticed some friends of mine do this thing too and they've done it all their lives. I totally blame it on the parents.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Frey said:

Also, do we have a video of Duff's and Slash's faces when Axl went all "Hey, hey, security fuckhead!" yet?

I imagine moments like these still immediately give them PTSD-related panic attacks :lol:

 

 

 

He said tht?  Where? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×