Jump to content
Tourettes2400

Knucklebonz 3D AFD Cover Limited Edition Collectible

Recommended Posts

Just saw this is up for pre-order. Thoughts?

Guns N’ Roses (Appetite for Destruction) 3D Vinyl

$249.00

3D Vinyl™ captures the great album art of the last several decades and brings that to you in a statue collector series.

The Guns N’ Roses Appetite for Destruction 3D Vinyl™ is now available for pre-order. This will ship this Summer 2018. Officially licensed and released in a limited edition of only 1987, this unique 3D Vinyl™ statue is hand-painted, numbered and comes with a certificate of authenticity printed on the back of the collectible.

Created to capture some of the most iconic images in album art, this 3D Vinyl™ is 12″ (tall) x 12″ (wide) and this unique collectible can be desk-mounted or wall-mounted. Only 1,987 are made. 

Special Pre-Order Discount (limited time only): 10% off 
Use Promo Code at check-out: appetite10 

Product Specifications:
Hand-cast resin statue, weighing approximately 5 lbs.

https://knucklebonz.com/product/guns-n-roses-appetite-for-destruction-3d-vinyl/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

They're trying to capitalize the moment, with the Band's Official remastered Album release just a few days away.

Edited by Propaganda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well Knucklebonz also did the Axl, Slash, and Duff statues that have been up for pre-order for a long time now. They had to get permission from the band to do those, so I am sure Gn'R are getting plenty of money from all of these things they are putting out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Gordon Comstock said:

So it's $250 for just a 3D album cover, like on the Locked N Loaded box? Does it even come with the album? :lol:

:lol:Welcome to the Jungle

 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Things like this don't bother me so much. This is just a licensing deal is all. As someone else said, Knuclebonz is the same company that deal the Axl, Slash & Duff licensed figures as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, janrichmond said:

I might get this, it's better than the AFD box set imo 

Ha, I thought it might be something for you. You'll get a complete Knucklebonz collection.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Several years ago I remember walking into a record store, seeing one of these and thinking "that's cool, but $60? Nope."

 

9d7861413aa54820a6fab29e76caea36.jpg

 

Now it would about 4X that price. :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Gordon Comstock said:

Several years ago I remember walking into a record store, seeing one of these and thinking "that's cool, but $60? Nope."

 

9d7861413aa54820a6fab29e76caea36.jpg

 

Now it would about 4X that price. :lol:

I have that on my wall, it was gifted to me a few years back.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, F*ck Fear said:

I have that on my wall, it was gifted to me a few years back.

I think there was another version as well (Troubadour or Roxy show maybe?), with this logo:

guns-n-roses-logo.jpg

 

I remember the store having probably 5 or 6 different ones but don't remember the other bands. I would've got one of the GNR ones if they were cheaper... if only I'd known what they'd charge for that kinda thing now. :lol:

Edited by Gordon Comstock

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Gordon Comstock said:

I think there was another version as well (Troubadour or Roxy show maybe?), with this logo:

guns-n-roses-logo.jpg

 

I remember the store having probably 5 or 6 different ones but don't remember the other bands. I would've got one of the GNR ones if they were cheaper... if only I'd known what they'd charge for that kinda thing now. :lol:

The logo you posted would be cool!

I would never pay what they cost back then, let alone now :lol:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Gordon Comstock said:

Several years ago I remember walking into a record store, seeing one of these and thinking "that's cool, but $60? Nope."

 

9d7861413aa54820a6fab29e76caea36.jpg

 

Now it would about 4X that price. :lol:

Ha! I have that in my bathroom.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×