Jump to content
BlueJean Baby

30 Day Song Challenge #3

Recommended Posts

Day 29

I don’t know, I’ve always hated Nirvana. Their music just doesn’t do it for me. Plus I’ve never thought Kurt is a good singer since the bands drummer sings better than he does.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evenflow is the best.

Day 29  Grunge, post-grunge, whatever.    

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Rock the Cock said:

No offence, everyone, but GNR's cover of Down on the Farm is the antithesis of punk - WTF? Try this 

 

I love this song. I posted it a few pages back. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, journey said:

I love this song. I posted it a few pages back. 

X-Ray Spex and Poly Styrene were a really special, one in a billion kinda band.

 

For favourite grunge song, I would pick Nirvana's Sliver. Not because of the quality of the song itself, but just because I think it gives such a great insight into Kurt as a man and the darkness from which all the brilliance came.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
14 hours ago, Ninjapie24 said:

Plus I’ve never thought Kurt is a good singer since the bands drummer sings better than he does.

I had to read this sentence three times, and I still don't believe you said this. Kurt had a beautiful voice, but more importantly, he could do something not many people can, let out all his anger and emotions through that voice of his, that's why people were so drawn to that guy. Grohl is an okay singer, but nothing special, kinda bland. Even Taylor Hawkins, the Foo Fighters drummer, has a better rock voice than Grohl.

Edited by EvanG
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 hours ago, Rock the Cock said:

X-Ray Spex and Poly Styrene were a really special, one in a billion kinda band.

There was a lot of that about in the punk movement, a great many even more musically unique than X Ray Spex...for example, The Slits.  Not that X Ray Spex ain't, they're becoming sort of a tasters choice thing lately when about 5 to 10 years ago it was a struggle trying to find someone who had heard of em.  And all anyone seems to know is 'Oh Bondage Up Yours' :lol:

Edited by Len Cnut
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Oldest Goat said:

Day 30: Song beginning with 'D'

 

 

:lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, triad said:

Day 30  D 

 

He's from Stevenage.  That thought cracks me up every time.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Len Cnut said:

He's from Stevenage.  That thought cracks me up every time.

Why is this funny?  What's up with Stevenage?  Did he grow up there, or does he live there now, or what?  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×