Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)
44 minutes ago, The Holographic Universe said:

I think My World has some Axl’s coolest lyrics. 

 

Someone was playing UYI II at my work like a week ago, and I laughed when My World started playing. It's kinda cool/funny when you know it's just Axl, Duff and a couple others, tripping on mushrooms, having fun in the studio. But as an actual song, regardless of the album or backstory context, it's just bad.

Edited by Gordon Comstock

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Gordon Comstock said:

 

Someone was playing UYI II at my work like a week ago, and I laughed when My World started playing. It's kinda cool/funny when you know it's just Axl, Duff and a couple others, tripping on mushrooms, having fun in the studio. But as an actual song, regardless of the album or backstory context, it's just bad.

Sounds like a very cool work environment.😄 I could get behind that.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Gordon Comstock said:

 

Someone was playing UYI II at my work like a week ago, and I laughed when My World started playing. It's kinda cool/funny when you know it's just Axl, Duff and a couple others, tripping on mushrooms, having fun in the studio. But as an actual song, regardless of the album or backstory context, it's just bad.

Do you take psychedelics? Or have you recently? 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, The Holographic Universe said:

Do you take psychedelics? Or have you recently? 

Not recently, why?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i laughed when i heard the story for the first time about Slashs Version of the Chorus of Paradise City. "Where the girls are fat and they've got big titties."

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, t-p-d-a said:

i laughed when i heard the story for the first time about Slashs Version of the Chorus of Paradise City. "Where the girls are fat and they've got big titties."

By today standards this Paradise City line would be not PC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, t-p-d-a said:

i laughed when i heard the story for the first time about Slashs Version of the Chorus of Paradise City. "Where the girls are fat and they've got big titties."

Me too, but how would that place be considered a paradise? 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

It’s So Easy, Pretty Tied Up, Bad Apples are pretty funny. A lot of it is just how Axl sings certain shit.

Oh and Down on the Farm.

Edited by J Dog
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 16/07/2019 at 6:04 AM, J Dog said:

Oh and Down on the Farm.

Baaaaa 😂

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/15/2019 at 4:22 PM, lame ass security said:

Me too, but how would that place be considered a paradise? 😄

yeah you are right paradise isnt a strong enough word. I'd call it "heaven"  lol

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08/07/2019 at 10:16 PM, MillionsOfSpiders said:

“I call my mother 

She’s just a cunt now “

 

Again, one of those lyrics that sounds great when you’re 11 *gasp*...he EVEN hates his mummy! :lol: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Len Cnut said:

Again, one of those lyrics that sounds great when you’re 11 *gasp*...he EVEN hates his mummy! :lol: 

But they didn't mean it in a bad way.😄

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/7/2019 at 3:00 PM, Ratam said:

By today standards this Paradise City line would be not PC.

Fuck today standards!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Freightrain said:

Fuck today standards!

Agreed 👍

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2019 at 6:31 PM, axlrosefan4life said:

You may think your bad 

But who is ur Mac daddy 

It's so crazy to me that Rick posted this (which I'm told are actual GNR lyrics) and he once posted the first two lines of Perhaps, yet no one noticed. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×