Jump to content
dontdamnmeuyi2015

Terror attack in London

Recommended Posts

I saw on CNN today that some guy with a knife stabbed some people on the London Bridge this morning. The police got him and since he was wearing a "fake" bomb vest, they shot him. I didn't think the police in the UK carried guns, but since all the terrorist attacks, they've since carried guns.

Anyway, I'm not sure if some are dead or wounded? Just very scary and sad.

The reporters were talking about how the government lowered the terrorist threat from higher to a lower standard. I can't blame the government for this act of violence. This guy could have lived in London for years before doing this.  You just never know what anyone will do at any given time. We have to go about our lives without freaking out everyday. Yeah, we have to be aware, but no one for sure knows what another crazy person will do?

All we can do is try out best to be aware and stay safe. But we all know that's not enough sometimes.

I think the UK is trying their best along with every other country during these suck times.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

London is a terror ridden cesspit of Islamic extremism and gangland stabbings. Just another day there really.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, dontdamnmeuyi2015 said:

I didn't think the police in the UK carried guns, but since all the terrorist attacks, they've since carried guns.

They don't generally but they do have some armed police at airports and in the city around parliament etc. The average copper on the beat doesn't carry a gun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, janrichmond said:

They don't generally but they do have some armed police at airports and in the city around parliament etc. The average copper on the beat doesn't carry a gun. 

Everyone here carries guns in the US, which is not a good thing. I don't own one and have no desire to. 

  • GNFNR 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, BlueJean Baby said:

Everyone here carries guns in the US, which is not a good thing. I don't own one and have no desire to. 

It's such a rare sight here to see armed police. Something pretty big would have to be happening to see the police armed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I feel like a read about a foiled attack on Canada a few days ago. This is sad. There is a war going on and this will keep on happening. Not sure what the solution is to eliminate all the mentally ill radicals (surely they must be mentally ill).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, BlueJean Baby said:

Everyone here carries guns in the US, which is not a good thing. I don't own one and have no desire to. 

Nah, its a good thing, respect to the yankers, I'm a massive believer in firearms, I wish we had a government that didn't treat adults like fuckin' toddlers, if it's between you and your family and taking out some psycho bastard whoose broken into your house fuck em. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are there still areas of London that enforce shariah (spelling?) Law that police and politicians and afraid to comment on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Len Cnut said:

Nah, its a good thing, respect to the yankers, I'm a massive believer in firearms, I wish we had a government that didn't treat adults like fuckin' toddlers, if it's between you and your family and taking out some psycho bastard whoose broken into your house fuck em. 

It’s not a good thing. It’s really not. Guns are a lot of fun. Great fun to get wasted and play with which is why idiots like me shouldn’t be able to buy them. :lol: 

9 minutes ago, Coma16 said:

Are there still areas of London that enforce shariah (spelling?) Law that police and politicians and afraid to comment on?

No and there never was. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dazey said:

It’s not a good thing. It’s really not. Guns are a lot of fun. Great fun to get wasted and play with which is why idiots like me shouldn’t be able to buy them. :lol: 

No and there never was. 

Don't cover up the truth, Dazey. Time to reveal when was the last time you ate pork in London. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Coma16 said:

Are there still areas of London that enforce shariah (spelling?) Law that police and politicians and afraid to comment on?

Not just parts, all of it.  Especially Soho, proper little hotbed of Islam that is, you should check it out.  Kings Cross too, go down the Caledonian Road and there's rows and rows of all converted townhouses full of Islam prayer and all that.  They even have this HQ under Charring Cross station now, its called Heaven.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Georgy Zhukov said:

Don't cover up the truth, Dazey. Time to reveal when was the last time you ate pork in London. 

My sex life is none of your business. :lol: 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luton and Birmingham are sharia ridden hellholes which should be nuked into oblivion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The worst places in England are the ghost towns of failed fisheries.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Len Cnut said:

Nah, its a good thing, respect to the yankers, I'm a massive believer in firearms, I wish we had a government that didn't treat adults like fuckin' toddlers, if it's between you and your family and taking out some psycho bastard whoose broken into your house fuck em. 

I've got a sword, a riot shield and a tomohawk upstairs in the spare bedroom. I'm not even joking. Its not for defence or anything i just like collecting stuff like that. I got pissed about two months ago and anhialated a big thick book with the tomohawk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, spunko12345 said:

I've got a sword, a riot shield and a tomohawk upstairs in the spare bedroom. I'm not even joking. Its not for defence or anything i just like collecting stuff like that. I got pissed about two months ago and anhialated a big thick book with the tomohawk.

c9tJKZK.jpg

Bring it on you Taff cunt! I’ll fuck you up! :lol: 
Yes that is a real silencer! :lol: 

Edited by Dazey
  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Dazey said:

c9tJKZK.jpg

Bring it on you Taff cunt! I’ll fuck you up! :lol: 
Yes that is a real silencer! :lol: 

I just know that seconds after this was taken your dopey inexperienced limey finger slipped and a fuck load of plaster and dust rained down on you 😄

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, spunko12345 said:

I just know that seconds after this was taken your dopey inexperienced limey finger slipped and a fuck load of plaster and dust rained down on you 😄

Later that night we set up a load of (full) paint cans in the garage and shot the fuck out of them. :lol: 

House was being refurbed and had the pay the builders an extra few days to clean up the paint and patch the bullet holes. :lol: 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dazey said:

Later that night we set up a load of (full) paint cans in the garage and shot the fuck out of them. :lol: 

House was being refurbed and had the pay the builders an extra few days to clean up the paint and patch the bullet holes. :lol: 

That's why we shouldn't be allowed to have guns here because I'd do exactly the same thing. There is just no way if I was allowed to have a gun since what? 21 years old. I wouldn't have at least once decided to shoot something in my house. It would probably happen at least once every couple of weeks.. sitting there and, hmm I wonder what would happen if I shot a fucking battery? Honey go fetch the magnum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, spunko12345 said:

That's why we shouldn't be allowed to have guns here because I'd do exactly the same thing. There is just no way if I was allowed to have a gun since what? 21 years old. I wouldn't have at least once decided to shoot something in my house. It would probably happen at least once every couple of weeks.. sitting there and, hmm I wonder what would happen if I shot a fucking battery? Honey go fetch the magnum.

My point EXACTLY! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, spunko12345 said:

I've got a sword, a riot shield and a tomohawk upstairs in the spare bedroom. I'm not even joking. Its not for defence or anything i just like collecting stuff like that. I got pissed about two months ago and anhialated a big thick book with the tomohawk.

I got a pair of brass knuckles, thats about it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Len Cnut said:

I got a pair of brass knuckles, thats about it.

Your fucked then mate. Your not safe without a riot shield.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×