Jump to content

GNRmello77

Members
  • Posts

    1,267
  • Joined

  • Last visited

About GNRmello77

  • Birthday 02/16/1993

Contact Methods

  • Skype
    Melvin Bevers (GNRmello77)

Profile Information

  • Location
    Holland
  • Interests
    Isn't music and GN'R in general why we are here?

Profile Fields

  • Sex
    Male

Recent Profile Visitors

3,297 profile views

GNRmello77's Achievements

DEMI-GOD

DEMI-GOD (5/10)

482

Reputation

  1. Yeah sad story about Ole. L.A. Guns did quite okay indeed, even made some nice songs! Haha nah I'd aim a little higher than Dokken and Warrant! Songs like Patience, Don't Cry and even November Rain would've been put out and probably be hits too, tho the guitar sound would be way different
  2. Anyone ever wondered if Rob and Tracii ever feel like they made a mistake by leaving?? I mean not that GN'R would've become as huge without Duff and Slash, but Axl and Izzy would've achieved succes in any band if only nationwide.. I just wonder if they feel any regrets? Hell Axl would be somewhere with that voice anyway
  3. Of course you want to you know you do😄, might be the last time ever before you know it! Remember the long no shows in Europe between 01 - 06 and in 06-010 012-017? I saw them first in 2010. But yeah they are getting older now and you never know when this thing ends.
  4. To answer your question in the title: because of the line: and when you're in need of someone my heart won't deny you, so many seem so lonely but there's no one left to cry to baby!!! And the emotion, burden drama and load he puts in it with his voice bringing it like he goes through it himself that's why
  5. Who's dick? Who's walking outside naked with a boner? Who's dick shadow did you check out? Do you spot them often?
  6. I hope slash's pants won't rip again tonight else he'll be sporting his dick real good..
  7. While they're at it and with all the time it takes they might as well do a UYI move and release an album with former CD session songs and an album with newly written songs by the line up! They owe us that
  8. Nice that they recognise the song, it's absolutely one of the better songs in GN'R catalogue! Love the high vocals in it, the many complex lyrics and the genius solo!
  9. I saw this a couple of days ago as well, I liked it. lots of information and interview parts unseen before.
  10. Have fun to all who are attending tonight!
  11. Is anyone else finding themselves listening to it over and over again even tho you don't consider it a good song?
  12. I think this song won't be included on the album but they released is a separate single
  13. This band is frustrating in a funny way, it's almost as if they invented Fuck You cuz that's basically what they do every time lazy is an understatement for this song
  14. I watched the entire show as well and despite axl's terrible performance I also want to point out how cold the performance was. Like it lacked any soul, nothing between the band, only forced I'm feeling awkward interactions by Axl with the crowd. And they sucked. Slash sucked Frank dizzy.. no confetti and no final bow, very very stale and cold
×
×
  • Create New...