Jump to content

GNR to play Waldrock festival?

RonvanOs

Recommended Posts

Ja, hopelijk komen ze dan de 23 ste. Waar komen anders die geruchten vandaan? Mojo zou

stom wezen om ze niet te boeken.

Op Waldrock komen ze niet hoor. Ik las net dat die GNR te duur vonden, dus...en het festival

is ook te klein, kunnen 12.000 bezoekers op het terrein. Dus dan zal het wel in het Goffertpark moeten.

Zo niet, dan ga ik zeker naar Graspop!!!

Ja, hopelijk komen ze dan de 23 ste. Waar komen anders die geruchten vandaan? Mojo zou

stom wezen om ze niet te boeken.

Op Waldrock komen ze niet hoor. Ik las net dat die GNR te duur vonden, dus...en het festival

is ook te klein, kunnen 12.000 bezoekers op het terrein. Dus dan zal het wel in het Goffertpark moeten.

Zo niet, dan ga ik zeker naar Graspop!!!

Bedoel je dat ze Waldrock word gehouden in het Goffertpark??

Nee hoor. Er gaan steeds geruchten dat ze in het Goffertpark spelen of op Waldrock. Waldrock

valt dus af, doordat het te klein is. Dus als ze komen, dan vast in het Goffertpark. Gewoon als

headliner denk ik, met wat bands erbij? Ik heb geen idee, maar dit zijn dus de geruchten steeds.

is het Goffertpark niet een te groot terrein voor hun...kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze zomaar 20000 man trekken...als het ze lukt heb ik niks gezegd (ik ga trouwens zeer zeker naar Novarock, dus zie ze hoe dan ook)

is het Goffertpark niet een te groot terrein voor hun...kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze zomaar 20000 man trekken...als het ze lukt heb ik niks gezegd (ik ga trouwens zeer zeker naar Novarock, dus zie ze hoe dan ook)

DUDE!

Ik ben jaloers :P

Afgezien daarvan denk ik dat je gelijk hebt wat betreft Goffert. Als ze in nederland komen zal het denk ik lowlands, pinkpop of waldrock zijn. Maar nu ze ook al op Graspop in Belgie staan wordt die kans wel kleiner ben ik bang.

ga je toch mee naar Nova.het voordeel van Novarock is dat een retourtje naar Bratislava weinig kost...festival ligt daar een half uurtje vandaan...en overnachten zal ook niet echt gek duur zijn (ik hoef alleen een bed en douche te hebben...die kakkerlakken neem ik wel voor lief)

We zien wel wie ze durft te boeken....vind het alleen jammer dat Fields of Rock dit jaar de plank mis heeft geslagen...alle big names zitten in europa

Dat vind ik nu ook. Ze hadden best een Fields of Rock kunnen doen. Guns N Roses, Alice in Chains

Metallica, dan hadden ze weer een super festival.

Wat leuk dat je Novarock gaat zeg. Op Waldrock komen ze echt niet hoor. Veel te klein, en

ze kunnen het niet betalen. Ik hoop dat we deze week meer horen hoor, anders ga ik naar Graspop.

Wat doen jullie? eerst afwachten?

Ik las een interview van iemand die meewerkt aan Waldrock en die zei dat je geen bands zoals Metallica en Guns N' Roses kon verwachten omdat die veel te duur zijn.. en ze wouden het wat 'klein' houden.. maarja 2 jaar geleden was Iron Maiden daar nog.. toen waren er 12.500 bezoekers.. kan nu toch ook wel ff met GNR? :P

Daar heb je wel gelijk in ja. Maar dan komt ook iedereen voor GNR, en bij een festival weer niet. Hopelijk spelen ze dan wel even lang.

Axllover, ik hoop dat je dit even leest. Ik heb jou pm ontvangen, maar het lukt mij niet

om 1 naar jou terug te sturen. Het zegt dat het is disabled of dat je inbox vol is. kan dat kloppen?

Het wil dus niet.

Zou het wel gaaf hebben gevonden als ze op Pinkpop waren gekomen, had ik zo vanuit mijn slaapkamer het publiek in kunnen springen haha, maar ja graspop is ook lekker dichtbij. Ben ook nog naan twijfelen over Dublin, retourtje Dublin kost immers ook net niks meer tegenwoordig

ik ben 346 euro kwijt voor dublin... kaartje/vliegticket/2dagen app.....vrijdag ochtend vroeg heen zondag half 4 weer terug het wordt een gezzelige zooitje daar in dublin dat weekend alles is al volgeboekt(hotels) kon nog net een app krijgen... over 2 juni goffert park dan heb je ook rock am ring maar het zou kunne!