Jump to content

GN'R To play Fields of rock NIJMEGEN,HOLLAND July 2nd ?


Dont Try Me

Recommended Posts

This is from the Dutch newspaper 'Leeuwarder Courant':

Guns N' Roses blijft Wâldrock dwarszitten

Gepubliceerd op 10 maart 2006, 12:43

Laatst bijgewerkt op 10 maart 2006, 13:18

BURGUM -

,,Dit gaat Wâldrock sowieso bezoekers kosten'', zegt Kees Koudstaal, de eindverantwoordelijke man van metalfestival Wâldrock. Deze week hoorde hij, dat een dag na Wâldrock Guns N' Roses in Nijmegen optreedt. En juist vanwege Guns N' Roses is Wâldrock van 17 juni naar 1 juli, verplaatst.

Het weekeinde waar het Friese metalfestival gepland was, zou er ook een ‘Fields of Rock' in het Goffertpark in Nijmegen komen, waar onder meer Guns N' Roses zou spelen. Daarom verschoof Wâldrock. Fields of Rock ging uiteindelijk niet door. Maar nu komt er toch een optreden van Guns N' Roses, een dag na Wâldrock. Koudstaal: ,,We kunnen nu natuurlijk niet meer terug naar 17 juni.''

-------------------------------------------------------------------------

source: http://www.leeuwardercourant.nl/nieuws/cul...71.ece#reacties

Translation:

Guns N' Roses keeps hindering Waldrock Festival

Published March 10th

Last update March 10th

"This will cause less visitors for Waldrock for sure" states Kees Koudstaal, de end resposible person of the Waldrock metalfestival. This week he heard that Guns N' Roses will perform in Nijmegen one day after his festival. And this while the festival was already rescheduled previously from June 17th to July 1st because of Guns N' Roses.

Waldrock was initially planned for the weekend of June 17th, but this weekend the Fields of Rock festival in Nijmegen had scheduled among others Guns N' Roses. For this reason Waldrock decided to move to July 2nd. The GN'R show at Fields of Rock was cancelled, but now Guns N' Roses has scheduled a show at July 2nd, one day after Waldrock. Koudstaal: "but of course we can't go back to June 17th anymore".

Link to comment
Share on other sites

Ok, dit is vaag!

Als ik het bericht goed begrijp:

- gnr zou op 1 juli op waldrock komen, maar dat gaat niet door

- gnr zou op 17 juni op fields of rock komen, maar dat hele festival gaat niet door

- nu treed gnr toch op 2 juli op in het Goffertpark?

Ter gelegenheid van wat?

Is dit een festival, of een gnr show?

Op http://www.ticketservice.nl staat sowieso niks.

Op geen enkele festival site wordt melding gemaakt van gnr.

Ook op http://www.goffertpark-nijmegen.nl/ staat niks.

Heeft er iemand meer/betrouwbare info?

Ik wil namelijk erg graag tickets kopen als ze hier komen. :P

neej neej, het zit anders........

- Guns N' Roses zou 17 juni gewoon in Nijmegen komen spelen (geen idee of dat onder "Fields Of Rock" zou gaan)

- Daarom hadden de organisatoren van Waldrock hun oorspronkelijke normale festivaldate wat ook 17 juni was......verplaats naar 1 juli. Dus Guns zou helemaal niet staan op Waldrock maar sowiezo in Nijmegen. Zodat Waldrock hier geen hinder van zou ondervinden.

- Daarna gaf Guns N' Roses blijkbaar aan dat ze niet konden op 17 juni (austria datum, novarock)

- En dus hebben ze het verplaats naar 2 juli waarneer Guns wel kan blijkbaar

- Gevolg: Waldrock is nu niet blij omdat het de dag erna is. En hierdoor bezoekers wegtrekt omdat het zo kort achter elkaar is.

Edited by Dont Try Me
Link to comment
Share on other sites

Ja, het lijkt er wel op dat ze komen. Alleen heel vaag, dat er niks bekend wordt gemaakt. Alice

en stone sour hadden het dus op hun site vermeld, dat ze 2 juli in Nijmegen spelen op FOR.

Of het echt FOR wordt is ook nog niet zeker hoor. Of gewoon Guns N Roses, Alice in Chains en

Stone Sour???? Maar dat ze komen, lijkt me wel duidelijk.

Het zou eerst 17 juni ja, maar dan heeft GNR immers al een concert, dus nu baalt Waldrock enorm.

Kan ik me ook wel voorstellen. Zij verplaatsen het om GNR, en nu hadden ze toch beter wel

die 17 juni kunnen hebben.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of iemand hier de Leeuwarder Courant van vandaag heeft? Er staat weer wat in

over Waldrock en FOR. Mijn zus belde, en las het even voor aan mij. Dus als iemand het artikel

heeft, kun je het hier wel even plaatsen.

Het komt hier op neer:

Namelijk dat Waldrock dus behoorlijk baalt, ook omdat Alice in Chains ook op Waldrock speelt

en een dag later op FOR. Nu er toch een concert van GNR komt, verliest Waldrock publiek, dan

gaat iedereen toch eerder naar FOR, want Waldrock kan een act als GNR niet betalen. Dus nu

worden zij hier de dupe van. Ze konden Mojo ook niet aan het woord krijgen. Ze zijn gewoon

genaaid door Mojo!

Waldrock wil zelf er een leuke dag van maken. Maar dat GNR komt, op FOR dat is toch nu wel heel zeker!!!

Jammer dat Waldrock hier de dupe van wordt.

Link to comment
Share on other sites

Hey ik heb net het artikel opgehaald.. dit is de VOLLEDIGE versie..:

Guns and Roses blijft Waldrock dwarszitten

Burgum- Dit gaat Waldrock sowieso bezoekers kosten zegt Kees Koudstaal, de eindverantwoordelijke man van metalfestival Waldrock. Deze week hoorde hij, dat een dag na Waldrock Guns and Roses in Nijmegen optreedt. En juist vanwege Guns and Roses is Waldrock dit jaar pas in juli, later dan anders.

Oorspronkelijk had het Friese metalfestival op 17 juni zullen zijn. Maar voor dat weekeinde stond er ook een Fields of Rock in het Goffertpark in Nijmegen gepland, waaronder meer Guns and Roses zou spelen. Daarom verschoof Waldrock naar 1 juli. Fields of Rock ging uiteindelijk niet door.

Deze week werd bekend, dat Guns and Roses alsnog in Nijmegen optreedt, een dag na Waldrock. Daar zijn we niet gelukkig mee zegt Koudstaal. We kunnen natuurlijk niet meteen terug naar 17 juni.

Het zal vooral effect hebben op metalfans in het Zuiden, meent Koudstaal Want die rijden langs Nijmegen en dan is de verleiding groot om daar maar te bijven. Het enige hoopgevende is dat het optreden van Guns and Roses enkel om een concert gaat - zo heb ik het eergisteren van Mojo gehoord - en Waldrock een festival is. Maar als Mojo met nog drie of vier bands erbij 50.000 mensen naar Nijmegen kan krijgen, zullen ze dat heus niet laten, aldus Koudstaal. Waldrock rekent op 12.000 bezoekers.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag 11 maart staat er weer iets over Waldrock, FOR en GNR in de krant.. hier is het artikel:

Nog een tegenslag voor Waldrockfestival

Burgum - Het Metalfestival Waldrock op 1 juli hangt nog een tegenslag boven het hoofd. De groep Alice in Chains, die het festival geboekt heeft, speelt de dag erop ook in het Goffertpark in Nijmegen. Gisteren werd bekend, dat in Nijmegen op 2 juli ook Guns N' Roses optreedt. Het begint daar een beetje op een festival te lijken, aldus Waldrockorganisatrice Immie Jonkman.

Het is nog niet bevestigd dat Alice in Chains op zal treden, waarschuwt Jonkman, maar op de website van Jerry Cantrell, de gitarist van de groep, staan de concerten op Waldrock en de dag erop in Nijmegen wel aangekondigd. Met publiekstrekker Guns N' Roses erbij en mogelijk nog een derde band gaat Waldrock bezoekers kosten.

Een maand geleden leek het er ngo op, dat Waldrock dit jaar het enigste festival in Nederland zou zijn, omdat Open Air en FIelds of Rock niet doorgaan. Nu heeft het er alle schijn van dat er toch een Fields of Rockkomt. Bij organisatie Mojo was er niemand voor commentaar bereikbaar.

We zijn daar niet blij mee zegt Immie Jonkman. Maar wat moet je he? Je kunt wel heel boos worden, maar dat heeft niet veel zin. Dat Alice in Chains zowel in Burgum als Nijmegen zal komen steekt nog het meest we proberen de optredens op Waldrock toch een beetje exclusief te houden. Groepen als Guns N' Roses zijn voor het Friese metalfestival te duur: We trekken nooit zoveel mensen dat dat uit kan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...