Jump to content

GLOBEN, STOCKHOLM - 26/6/06


DV_007

Recommended Posts

Who will be going to the show in Stockholm 26th june? :)

I'm just wondering how many and I thought this could be the thread about this concert.

Is it okay? Or shouldn't we have threads about the different concerts?

Ah well, I'll be going with two friends, this will be my very first GnR concert and I can't wait!

Edited by DV_007
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag vill dit. Var lite seg vid biljettsläppet...

Japp, jag tycker kl 9 var en ganska dålig tid. Vi var tvungna att gå iväg ett tag från en lektion i skolan för att leta rätt på dator och beställa! Vi fick inte platserna vi ville ha (A sittplatserna, bästa sitt) men det blev ganska bra B läktar platser tror jag nog ändå :)

Link to comment
Share on other sites

Okej :)

Pagge: Vilka platser fick ni? C-läktaren? Eller någon dålig vinkel? Jag har ingen aning om hur stort det är där inne, men från bilder tycker jag nog att B läktaren (som vi fick på) ändå ligger ganska bra till... Fast beror ju på

Link to comment
Share on other sites

Okej :)

Pagge: Vilka platser fick ni? C-läktaren? Eller någon dålig vinkel? Jag har ingen aning om hur stort det är där inne, men från bilder tycker jag nog att B läktaren (som vi fick på) ändå ligger ganska bra till... Fast beror ju på

läktarplatser jävligt långt bak och kanten med dålig vinkel typ. definitivt inte värt priset <_<

Link to comment
Share on other sites

Jag fick piss platser <_<

Men jag ska kolla om det fortfarande finns ståplatser kvar på blocket eller tradera... Kan för fan inte ha platser på typ sämsta stället när man ska se gunsen <_<

Och du ser ut som en kuk. :shades:

:lol: !!

Är det värt att byta upp sig till ståplats.. kostar 995kr.. Jag lär ju göra det.. Om nu inte nån vill byta en skit sittplats mot en ståplats? :shades:

Link to comment
Share on other sites

Vad menar ni alla när ni säger skit-sittplatser? Vad ni menar förstår jag väl men okej, vilka platser/läktare menar ni? :)

Här är en liten bild som förklarar vart jag kommer sitta typ, på den bilden ser det ut att vara någorlunda bra i alla fall, men eftersom jag inte varit i globen på vääääldigt länge har jag ingen aning om hur stort det är, och skulle vilja ha era åsikter :)

Länk

Alla ringar behöver ni inte bry er om, dom gjorde jag bara för att få en idé om vilka plataser som var vilka om ni förstår ;) Jag har plats långt till vänster (tror jag) i den blåa cirkeln fast på vänster sida om scenen.

Säg vad ni tycker ni som har erfarenhet, för mig är inte platserna superviktiga men jag skulle ändå vilja veta om jag kommer se något! ;)

rock2

Link to comment
Share on other sites

Jag har mina i C röda cirkeln... På vänster sida av scenen.. tror jag :unsure: har inte biljetterna här hemma... Men rätt säker på att det är där jag är... Men jag ska byta upp mig så fort jag får pengar :shades:

Ah okej. Ne, C platserna (olika namn på min bild o biljetterna, jag menar dom längst upp & ut) verkar ju inte så jätteroliga. Verkar som att A & B läktaren är ganska nära varandra sen ser det ut att vara ett stort steg mellan B och C. Jag vet inte :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tror inte jag bryr mig så mycket vilken plats jag kommer sitta/stå på. Kankse är det så eftersom det är min första GnR konsert och att bara vara där känns så himla kul! :) För er som varit med tidigare & tycker att ståplats är en väldigt viktig sak med rock-konserter är det nog lite viktigare! :)

Ståplats eller ej - Det kommer bli riktigt skoj!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...