Jump to content

GLOBEN, STOCKHOLM - 26/6/06


DV_007

Recommended Posts

Jag tror inte jag bryr mig så mycket vilken plats jag kommer sitta/stå på. Kankse är det så eftersom det är min första GnR konsert och att bara vara där känns så himla kul! :) För er som varit med tidigare & tycker att ståplats är en väldigt viktig sak med rock-konserter är det nog lite viktigare! :)

Ståplats eller ej - Det kommer bli riktigt skoj!

Det måste va ståplats nästan... Såg maiden för nå år sen... hade sittplats.. Kändes inte kul iaf... Och nu när det är gunsen är det ännu viktigare! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

As you know, Avenged Sevenfold and Bullet for my valentine will be the support bands... I don't like BFMV and I hated AS too until I heard "Warmness of the soul". The singer can SING in that song! The rest of their songs are crap though, like "Forgotten Faces". But if you hate AS, listen to WOTS, it's a bit better at least!

:xmassrudolph:

Link to comment
Share on other sites

As you know, Avenged Sevenfold and Bullet for my valentine will be the support bands... I don't like BFMV and I hated AS too until I heard "Warmness of the soul". The singer can SING in that song! The rest of their songs are crap though, like "Forgotten Faces". But if you hate AS, listen to WOTS, it's a bit better at least!

:xmassrudolph:

a7x is fucking awsome!!!

Listen to the city of evil album!!

Cant wait to see them live!! :D

Link to comment
Share on other sites

Naah tror inte det, jag läste på baksidan av biljetten då stod det allt möjligt om att kamera, videokamera, ljudinspelningsutrustning och fyllos är förbjudna på konserten ;) Antar att folk kommer smuggla in saker hursomhelst...

Vore coolt att se konserten efteråt på någon inspelning eller liknande :) Så att man kommer ihåg hur det var!

rock4

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hmm, när tror ni man borde ställa sig i kön om man vill stå o svettas allra längst fram? :)

Det finns ju en donken man kan hämta mat o så också, så länge kan jag nog stå i kö. Och när kan man förvänta sig att dom släpper in?

Link to comment
Share on other sites

Hmm, när tror ni man borde ställa sig i kön om man vill stå o svettas allra längst fram? :)

Det finns ju en donken man kan hämta mat o så också, så länge kan jag nog stå i kö. Och när kan man förvänta sig att dom släpper in?

Jag gissar på....hhmmm....Kanske så där 7-8 timmar innan insläppet..Då kommer man nog bland dom första.

Link to comment
Share on other sites

Hei.. jeg skal til globen:) kommer fra norge da.. når sånn ca bør jeg jeg være i stockholm?? skal sitte da.. eneste som var ledig.. :( men men får jo sett axl fucking rose rock2

Link to comment
Share on other sites

Helvete vad det kommer gå pengar :devil:

Vill köpa luv tröjan och keps jävlen :devil:

Gjorde av med alla pengar i portugal.. Har bara 1800 kvar nu... och då ska man ta sig ner dit på nått jävla sätt också..

Hur fan ska det här gå?! :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...