Jump to content

People from Holland


RonvanOs

Recommended Posts

Nieuwe geruchten:

Volgens de Aardschok is het Waldrockfestival verplaatst naar 1 juli, omdat Guns N Roses komt.

Arrow rock wordt genoemd ja, op 10 juni.

Maar ook het Goffertpark in Nijmegen, waar vorig jaar FOR was. En de datum 17 of 23 juni. Dat

zou dan kloppen, omdat Waldrock eerst 17 juni wilde, maar verplaatst werd naar 1 juli.

Woohoo...spannend hoor. Ik hoop dat ze een eigen show geven, niet op een festival, gewoon

in het goffertpark.

Als iemand nieuws heeft, vertel het hier... rock1 ROCK ON!!!

Link to comment
Share on other sites

Nieuwe geruchten:

Volgens de Aardschok is het Waldrockfestival verplaatst naar 1 juli, omdat Guns N Roses komt.

Arrow rock wordt genoemd ja, op 10 juni.

Maar ook het Goffertpark in Nijmegen, waar vorig jaar FOR was. En de datum 17 of 23 juni. Dat

zou dan kloppen, omdat Waldrock eerst 17 juni wilde, maar verplaatst werd naar 1 juli.

Woohoo...spannend hoor. Ik hoop dat ze een eigen show geven, niet op een festival, gewoon

in het goffertpark.

Als iemand nieuws heeft, vertel het hier... rock1 ROCK ON!!!

dat van de goffert waar heb je dat gehoord ??

Link to comment
Share on other sites

Aloha,

Zit ik al 6 jaar hiero op mygnr.com te kijken en lezen, pas geleden dan maar eens aangemeld en nu zie ik dat wij dutch-folks gewoon een eigen " stukkie" hiero hebben, super!!!!!!!!!!

Ik ben destijds in 1993 als 17-jarige Nijmegen, onvergetelijk gewoon!! Maar mochten de geruchten kloppen dan ben ik er absoluut weer bij, weer in Nederland dan ook, al lijkt Rock in Rio me toch wel het absolute hoogtepunt maar ja die $$$ he :anger:

Greetz

Rouven

Link to comment
Share on other sites

ik ook.... morgen word het ''grote nieuws'' bekent gemaakt voor de tweede dag van het arrowrockfestival maar volgens mij gaat het om pink floyd maar we zullen zien.... voor rio heb ik alles al uitgezocht 400 euro zit je er..kaartje.. 2 dagenhotel.. en je vlucht.. een hoop geld maar je heb wel wat :)

Link to comment
Share on other sites

Aloha,

400 euro vind ik eigenljik nog best meevallen voor een concertticket met hotel, vlucht, taxes en alles erop en eraan, maar ja ben momenteel met een ander projectje bezig dus heb daar mijn overuurtjes voor nodig :P

Heb zojuist nog op de site van Rock am Ring gekeken, er gaan geruchten dat GNR ook daar zal komen optreden maar de site is vandaag helemaal bijgewerkt, aantal nieuwe artiesten toegevoedg maar (nog) geen GNR helaas snik snik

Greetz

Rouven

Link to comment
Share on other sites

Ik zou best naar RIR willen hoor. Of Rock Am Ring, tenminste als ze daar zijn. Het is 1 maart

mensen, nog steeds geen nieuws op de Arrow Rock site. Komt GNR wel naar Nederland?

Want dat gerucht over de 17e in Nijmegen, kan immers ook niet waar zijn, want dan

spelen ze al op Novarock. Ik hoop wel dat ze naar NL komen hoor. Anders toch naar het

buitenland? Weet iemand al meer???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...