Jump to content

GN'R In Netherlands


Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

GNR had massive airplay this week on dutch radiostations, 3FM is giving tickets away and I think I heard Paradise City lots of times this week on different stations, so I think the promotion for Nijmegen is beginning to start....how many tickets sold? No idea but I think sales will rise after this week

Link to comment
Share on other sites

Radio Veronica is now co- organising the Guns N' Roses Goffertpark concert. They will promote Guns N' Roses and at the end of june there is a GNR week on radio Veronica. You can win tickets etc...

It was on their headlines, just a few mins ago...

:-) Good publicity, Veronica is a popular radio station in the Netherlands..

Rock ON! rock1

Exelent news! :D

Glad to see SOME promoting finaly!

Radio Veronica is great!! I read that on their site to "Radioveronica Presents" I thought, what does it mean? But thanks for clearing that up :)

Link to comment
Share on other sites

Nobody's responding so I'll say it again: :)

Ehm, guys,

maybe there's something wrong with my eyes, but I can't find Living Colour anymore

Not on mojo, not on goffertpark-nijmegen.

Did they drop this band?

It's still on festivalinfo.nl

Link to comment
Share on other sites

I've never been to a concert, can any one tell me if you're allowed to take a cameraphone in?

thanks in advance

I don't think Axl would appreciate it :P lol!!

Er is nog een band toegevoegd.. weet niet of jullie dat al wisten.. Livin Colour ofzow.. ken ze niej .. het begint duz steeds meer op een festivalletje te lijken.. naja of ze verkopen te weinig kaarten..

Is dat zo? ;)

Link to comment
Share on other sites

I've never been to a concert, can any one tell me if you're allowed to take a cameraphone in?

thanks in advance

I don't think Axl would appreciate it :P lol!!

Er is nog een band toegevoegd.. weet niet of jullie dat al wisten.. Livin Colour ofzow.. ken ze niej .. het begint duz steeds meer op een festivalletje te lijken.. naja of ze verkopen te weinig kaarten..

Is dat zo? ;)

No I don't think Axl would appreciate it but does anybody know if the security is going to take it?

to 'Axllover' Ik hoop niet dat ze nog zo'n onbekend bandje hebben toegevoegd om meer kaarten te verkopen. De meesten komen toch voor gnr en ik vind die andere bands persoonlijk alleen maar irritant, ik zou liever hebben dat het om tien uur begint en dat gnr dan al om 11 on stage gaat. rock3

Link to comment
Share on other sites

Op mijn ticket staat "foto-, film- of andere opnameapparatuur" is verboden. Mijn telefoon kan foto's maken films en geluid opnemen.

En bij de concerten in NY hebben mensen al hun telefoons moeten afstaan dus....

Klinkt misschien wat zeikerig, maar ik wil zeker weten dat ik mijn telefoon niet in hoef te leveren bij het fouilleren ofzo.

Link to comment
Share on other sites

Op mijn ticket staat "foto-, film- of andere opnameapparatuur" is verboden. Mijn telefoon kan foto's maken films en geluid opnemen.

En bij de concerten in NY hebben mensen al hun telefoons moeten afstaan dus....

Klinkt misschien wat zeikerig, maar ik wil zeker weten dat ik mijn telefoon niet in hoef te leveren bij het fouilleren ofzo.

Ik denk dat je hem dan moet inleveren, al zou dat wel onzin zijn want tegenwoordig heeft zowat elke telefoon een fotocamera. Misschien even kijken op mojo.nl

Edit*: bij mojo.nl onder algemene voorwaarden staat precies hetzelfde, dus ik zou het maar niet meenemen.

Edited by Pronk
Link to comment
Share on other sites

van mojo.nl:

Het is verboden foto-, film- en andere opnameapparatuur mee te nemen naar de plaats waar het evenement plaatsvindt, op straffe van inbeslagname voor de duur van het evenement.

Dus als ze echt alle telefoons in gaan nemen moeten ze die aan het einde weer teruggeven, lijkt me onwaarschijnlijk.

Link to comment
Share on other sites

Ja iemand moest de memorycard uit haar camera inleveren anders zou ze eruit worden gezet, zo'n ding kan zo 100 euro kosten :(

lol, er is niks aan de hand als je zo'n telefoon meeneemt met camera functie... Ik weet 100% zeker dat ze die niet innemen. Als dat toch zo is krijg je van mij een nieuwe. Anders zouden ze voor iedereen die komt de telefoon in kunnen nemen.. Het is zo'n groot concert dat ze niet moeilijk doen over foto's. Kijk Hammerstein shows kan ik me voorstellen dat ze een beetje controleren op camera's.. Het is namelijk in zo'n kleine club zeer irritant als iedereen constant foto's loopt te maken van 3 meter afstand met flits en al. Bij goffertpark is het veel groter en irriteren de bandleden zich ook niet aan foto's..

Link to comment
Share on other sites

Ja iemand moest de memorycard uit haar camera inleveren anders zou ze eruit worden gezet, zo'n ding kan zo 100 euro kosten :(

lol, er is niks aan de hand als je zo'n telefoon meeneemt met camera functie... Ik weet 100% zeker dat ze die niet innemen. Als dat toch zo is krijg je van mij een nieuwe. Anders zouden ze voor iedereen die komt de telefoon in kunnen nemen.. Het is zo'n groot concert dat ze niet moeilijk doen over foto's. Kijk Hammerstein shows kan ik me voorstellen dat ze een beetje controleren op camera's.. Het is namelijk in zo'n kleine club zeer irritant als iedereen constant foto's loopt te maken van 3 meter afstand met flits en al. Bij goffertpark is het veel groter en irriteren de bandleden zich ook niet aan foto's..

Op het eerste punt heb je gelijk, ik denk niet dat ze telefoons zullen innemen, maar het innemen van camera's bij de andere (onder andere Hammerstein) shows is niet vanwege de flitsen, maar omdat Axl er een hekel aan heeft als al zijn shows en nummers als 'bootlegs' op internet komen.

voorbeeld:

http://video.google.com/videoplay?docid=23...829185906&q=axl

Link to comment
Share on other sites

Dat was toen dit is nu.. Zie hoeveel foto's er al gemaakt zijn @ hammerstein en hoeveel lui filmpjes en complete shows hebben opgenomen... Dit is een redelijk kleine club.. Bij goffertpark heb je geen last van rebelse beveiligingsmensen.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk alleen niet dat Axl nog een concert stopt omdat hij een camera ziet, ten eerste hij is nu heel wat jaar ouder en ten tweede hij is nu niet meer de rockheld die die vroeger was dus kan nu moeilijk een show stopzetten, dan verliest die alle respect van z'n fans.

Link to comment
Share on other sites

Hoping one of our dutch friends could help me please, or anyone else with some travel information. Was looking to go to this concert and was going to fly in to Amsterdam on the Sunday and get a train to Goffertpark which is in Nijgemen correct? Do trains run regulary on the Sunday if someone could find what times they run would be fantastic also a rough cost.

One final question how far from the train station in Nijgemen is it.

Many Thanks

Edited by nastyjames
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...