Jump to content

Welcome to mygnrforum.com Guns N' Roses Forum
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. This message will be removed once you have signed in.
Login to Account Create an Account
Photo

A bit OT: At 1212 Benefit Show kanye wearing blk leather kilt and jersey like 92 Axl'


  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#31
bacardimayne

bacardimayne

    Fatter than ever

  • Supporters
  • 14,344 posts
  • 10-May 08



Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


stop trying to get my attention

dQOAHSG.png


#32
gunsguy

gunsguy

    FRONTMAN

  • Media Crew
  • 19,047 posts
  • 28-December 02



anyone who thinks that was bad is an old man or a metal fan


:max:


i have nothing against metal fans, you and bran are two of my favorite posters

just saying, it's usually old people and metal fans who refuse to appreciate kanye


That is a pretty generic comment really, all rap fans like Kanye? I doubt that.

axlrare.jpg


#33
GnR Chris

GnR Chris

    DEMI-GOD

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1,083 posts
  • 05-December 10


Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


Who said rap sucks, you prick? Stop making blanket assumptions because some people don't worship Kanye like you apparently do.

#34
Vincent Vega

Vincent Vega

    FRONTMAN

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,662 posts
  • 30-March 06




Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


stop trying to get my attention


Stop having shitty taste in music then.
-Member formerly known as Mr. Miser/Honky Chateau/Memnoch the Devil/Indigo Child/Clark Gable/Virgil Caine-
GUNS N' ROSES = AXL, SLASH, IZZY, DUFF, STEVEN

#35
Kill Devil Hill

Kill Devil Hill

    SUPER GOD

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,194 posts
  • 14-July 11



Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


Wow generalize more. You could say the same thing about every Rolling Stones album.

In regards to Slash, I read a desperate fan's message about, what if one of us were to die and looking back I had the possibility of a reunion now, blah blah blah. And my thoughts are, "Yeah, and while you're at the show your baby accidentally kicks a candle and burns your house down, killing himself and the rest of your family."


#36
gunsguy

gunsguy

    FRONTMAN

  • Media Crew
  • 19,047 posts
  • 28-December 02



Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


that is a silly comment and does not speak for me. For me I appreciate lots of different music, what I saw tonight was not something I would care to see again.

axlrare.jpg


#37
Vincent Vega

Vincent Vega

    FRONTMAN

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,662 posts
  • 30-March 06




Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


Wow generalize more. You could say the same thing about every Rolling Stones album.


Except the Rolling Stones actually sang and wrote music and didn't have autotune and computer equalizers fixing everything for them. At least it was real music.
-Member formerly known as Mr. Miser/Honky Chateau/Memnoch the Devil/Indigo Child/Clark Gable/Virgil Caine-
GUNS N' ROSES = AXL, SLASH, IZZY, DUFF, STEVEN

#38
bacardimayne

bacardimayne

    Fatter than ever

  • Supporters
  • 14,344 posts
  • 10-May 08
guys im dying with laughter right now

dQOAHSG.png


#39
gunsguy

gunsguy

    FRONTMAN

  • Media Crew
  • 19,047 posts
  • 28-December 02

guys im dying with laughter right now


:kiss: :kiss: :kiss:

axlrare.jpg


#40
Vincent Vega

Vincent Vega

    FRONTMAN

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,662 posts
  • 30-March 06

guys im dying with laughter right now


Hue hue hue hue.
-Member formerly known as Mr. Miser/Honky Chateau/Memnoch the Devil/Indigo Child/Clark Gable/Virgil Caine-
GUNS N' ROSES = AXL, SLASH, IZZY, DUFF, STEVEN

#41
Kill Devil Hill

Kill Devil Hill

    SUPER GOD

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,194 posts
  • 14-July 11

Except the Rolling Stones actually sang and wrote music and didn't have autotune and computer equalizers fixing everything for them. At least it was real music.


Lol.

"All rap albums are about fucking bitches."

"All Stones albums are about fucking bitches."

"Yeah but the Stones are REAL music."

lol

In regards to Slash, I read a desperate fan's message about, what if one of us were to die and looking back I had the possibility of a reunion now, blah blah blah. And my thoughts are, "Yeah, and while you're at the show your baby accidentally kicks a candle and burns your house down, killing himself and the rest of your family."


#42
gunsguy

gunsguy

    FRONTMAN

  • Media Crew
  • 19,047 posts
  • 28-December 02


Except the Rolling Stones actually sang and wrote music and didn't have autotune and computer equalizers fixing everything for them. At least it was real music.


Lol.

"All rap albums are about fucking bitches."

"All Stones albums are about fucking bitches."

"Yeah but the Stones are REAL music."

lol


Some folks agree that musicians that play instruments is real music. I like to think that too BUT having said that enjoy other genres somewhat.

I don't care if Kanye wore this shit though

Posted Image

Edited by gunsguy, 13 December 2012 - 12:15 AM.

axlrare.jpg


#43
luvaxl4ever

luvaxl4ever

    FRONTMAN

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,756 posts
  • 19-April 05



Yeah, I'm out of touch. My my, you masturbate Kanye's ego more than the man himself does.


lol

rap sux right guys?

aerosmith for life!


You're right. Rap does suck.

'Yo, yo, oh no, here I go,
lemme go shoot sum bitch' and fuck some hos'

Just summed up pretty much every rap album ever made.


You obviously know nothing about rap. Certainly there is a lot of crap out there, but don't down an entire genre of music based on a very small sampling.
Posted Image
I AM going to be Mrs Axl Rose, dammit!
[i]

#44
Vincent Vega

Vincent Vega

    FRONTMAN

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12,662 posts
  • 30-March 06


Except the Rolling Stones actually sang and wrote music and didn't have autotune and computer equalizers fixing everything for them. At least it was real music.


Lol.

"All rap albums are about fucking bitches."

"All Stones albums are about fucking bitches."

"Yeah but the Stones are REAL music."

lol


I'll just leave this here for you kid.


No computers or auto tune used.
-Member formerly known as Mr. Miser/Honky Chateau/Memnoch the Devil/Indigo Child/Clark Gable/Virgil Caine-
GUNS N' ROSES = AXL, SLASH, IZZY, DUFF, STEVEN

#45
bacardimayne

bacardimayne

    Fatter than ever

  • Supporters
  • 14,344 posts
  • 10-May 08
this is the greatest thread ever

dQOAHSG.png





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users